4 Mart 2017 Cumartesi

L'rouge Markasıyla İlgili Ürün Yorumlarım

Merhabalar,
Bugünkü yazım L'rouge Markasına ait bir kaç ürün incelemesi olacak.Genellikle daha bitkisel daha doğal ürümler bulmaya yada kullanmaya çalışıyoruz.L'rouge markasıda işte tam böyle.
Ürünler bitkisel ekstraktlar bitkisel yağlar ve vitaminler orjini belli ve sertifikalıdır.
SLES,PARABEN,SULPHATE,PHTALATE,LİKİT PARAFİN,ZİNÇ,OXİDE,PHENOXYETHANOL.LANOLİN,ALKOL,BOYA,ALÜMİNYUM,SODYUM KLORÜR,GAZ ve HAYVANSAL MADDELER İÇERMEZ.
Tüm ürünler uluslararası standartlarda ve akredite labaratuvarlarda Dermatolojik testlerden geçirilmiş olup maksimum güvenli ürünlerdir.
Bebeklerin ve çocukların doğal pH'larına ve hassas cilt yapılarına göre uyarlanmış özel formüllerdir...
Hayvanlar üzerinde test edilmez.
.
.
.
Bendeki bir kaç ürün şu şekilde:
.
.
.
.
1)L'rouge Hand Cream:Kuru Ciltler için Günlük Bakım Kremi
2)L'rouge Powder Blusher Candy Rose
3)L'rouge Deo Spray:Ter kokusunu önlemeye yardımcı
4)L'rouge Plump Lips :Dudak bakım Jeli
.
.
.

.
.
1)L'rouge Hand Cream:Kuru Ciltler için Günlük Bakım Kremi
Kuru ciltlerin günlük bakımını yaparken ipeksi homojen yapısı ile cildin nem seviyesinin korunmasına ve cildin kurumasına karşı etkili ve uzun süreli bir korumayı vaadediyor.
Cildin doğal yapısını ve koruyu tabakayı muhafaza ediyor.Hergün kullanıldığında ellerin kurumasına ve çatlamasını önler.
Eller ile birlikte dirsekler, dizler, yüz,dudak ve ayaklar gibi kurumuş cildinizin ekstra bakıma ihtiyaç duyduğu tüm bölgelerde kullanabilirsiniz.Gliserin badem yağı ve vitaminler içerir.
.
.
Öncelikle 3 hafta kullandım.Nerdeyse bitti bile :)
Yüzümde ellerimde ve bacaklarımda kullandım.
Yüzümde sadece saatlik etki ediyor.Bu aylarda yüzüm çok fazla kuruma yapıyor.Ondanda kaynaklı olabilir.Ellerim ve bacaklarımda iyi sonuçlar aldım.Nemi iyi karşıladı.Ellerim ve bacaklarım için uygun bir ürün oldu ama yüzüm için etkili olmadı.Tabi her ciltte farklı olabilir.
Beğendiğim bir özelliğide harika bir kokusu olduğu.Kremin kapağını açmasanda buram buram koku geliyor:)
.
.
.

.
.
2)L'rouge Powder Blusher Candy Rose
Doğadan gelen güzellikte diyebiliriz.Yapısı ,pigmentasyonu,kalıcılığı gayet iyi,
Rengi çok yoğun olduğu için hafif sürmede bile etkili sonuç alabilirsiniz.Doğal içerikli ürün arayışındaysanız deneyebilirsiniz.
.
.
.

.
.
3)L'rouge Deo Spray:Ter kokusunu önlemeye yardımcı
ALÜMİNYUM VE TÜREVLERİ,PARABEN,İTİCİ GAZ,PUDRA,GLUTEN İÇERMEZ.
DEXPANTHENOL,BİOTİN,AVOKADO YAĞI,ZEYTİN YAPRAĞI ÖZÜ,YEŞİLÇAY PAPATYA PANAX GİNSENG IHLAMUR ÇİÇEĞİ EKSTRAKTI İÇERİR.
Deo Spray Anti-scent For women terlemeyi değil ter kokusunu önlemeye yardımcı olur.Her cilt tipi için uygundur.Özel formülündeki aktif yapı sayesinde doğal terlemeye mani olmadan fazla terlemeyi kontrol eder.Kolayca emilir.Koltuk altında yapışkan bir his bırakmıyor.Gün içerisinde sık sık kullanılabilir.Kullandığınız parfümün kokusunu etkilemez.
Ürünü 3-4 defa kullandım.Gün içinde kalıcılığı iyi sabah sür akşam hala kokusu var.
Diğer pöpüler markalardan bence cok cok iyi.Hemde doğal.Kokusuda güzel Bebek kokusu gibi :)
Denemenizi tavsiye ederim..
.
.
.

.
.
4)L'rouge Plump Lips Dudak Bakım Jeli
Kullanım Şekli:
Dışına taşırmadan sadece dudak bölgesine uygulayınız.Gün içerisinde ihtiyaç hissetmeniz halinde uygulamayı dilediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz.
İlk olarak dudakları ince olan hanımlar ve dudak çizgilerinizi belirlemek için kullanabilirsiniz.Benimde dudak yapım ince ve çizgileri belirgin değil.
3-4 defa kullandım ve kullanımlarımda olumlu sonuç aldım.
Ürün baya yakıyor.Yaktığı içinde şişirip dudak çizgilerini. belirginleştiriyor.Gözle görülür sonuç aldım.Dudak dışına çok taşırmamaya dikkat edelim.Taştığı an dudak etraflarınızda kızarıp şişme yapıyor:)
Sadece ürün kokusu hiç hoşuma gitmedi.Kokusuz olmasını tercih ederdim..
.
.
Benim L'rouge Markasına ait elimde bulunan ürünlerle deneyimlerim bu kadar:)
Ürünlere www.hepsipropada.com adresinden veya @lrougepropa instagram adresinden ulaşabilirsiniz..
Okuduğunuz İçin Teşekkürler:)


7 yorum:

  1. Lrouge ürünlerini çok sevdim ben 😇

    YanıtlaSil
  2. Yorumlariniz cok guzel ayrintili

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel anlatmışsın ��

    YanıtlaSil
  4. güzel ürünlere benziyorlar elne sağlık anlatım içn :)

    YanıtlaSil
  5. İlk kez duydum ben bu markayı... Takipteyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Emeğine sağlık teferruatı ile anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil