23 Şubat 2017 Perşembe

DENEBUNU KUTUSU ŞUBAT AYI

Merhaba,
Bloğumun ilk yazısına denebunu kutusuyla başlamak istedim.Artık denebunu.com`u bilmeyen yoktur sanırım :) Bilmeyenler için,site her ay farklı markalarla insanları tanıştırıyor,Ürünleri denememizi sağlıyor.Ekim kutusuyla başlayıp en son şubat kutusunu ücretsiz kargo ile ulaştırıyor.Bu ay bana kozmetik ile ilgili bir ürün çıkmadı ama olsundu :)))

İlk olarak şubat kutusu Sevgililer Gününe denk gelmesiyle kalplere bürünmüş.Çoook tatlı olmuş :)
     Kutunun içeriği:
             1)Nestle Lifita Yulaf Gevreği
             2)Perwoll Bakım ve Onarım
3)MAC idirim kodu

.
.

1)Nestle'nin bu tür kahvaltılık aperatif ürünlerini kullanıyordum.Nesfit çikolatalı olan ürünü favorilerimden:)Bu ürünün içeriği yulaf gevreği ve ballı tahıl halkalarından yapılmış.İkisinin uyumu gayet güzel olmuş.En azından benım damak zevkime uyuyor:)) Ben bazen sütle bazende elmde çerez gibi yediğim oluyor.Bu üründe favorilerim arasına girmeye aday :)
Siz nasıl buldunuz?


2)Perwoll Bakım ve Onarım bu ürünün hiç bir serisini denemedim.Bazen benimde rahatsız olduğum tüylenme ve ipliklenmeyi onarmayı vadediyor.Tabi broşürde not düşülmüş 20 yıkamanın sonucunda elde edilmiştir diye.:) Deneyelim bakalım :)


3)Son olarak MAC indirim kodu.Mac tutkunları için denebunu.com üyelerine özel  maccosmetics.com.tr 'den yapılacak tüm alışverişlerde %20 indirim kodu :))))
8 marta kadar geçerliymiş :)
.
.
Şubat Kutumun içeriği bu şekildeydi :)Mart ayı kutumda kozmetik ürünleri olması dileğiyle :))
Okuduğunuz İçin Teşekkürler:)
Sevgiler..

11 yorum:

  1. bana da aynıları geldi canım güle güle kullan. Beni takip https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun blogun beautybeybinin bloğundaki keşif etkinliğinden geldim :) bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  3. Ben çok sevdim yulaf gevreğini :) Beauty Beybinin keşif etkinliğinden geliyorum. Dilerseniz sizi de bloğuma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Keşif etkinliğinden geri dönüş şeklinde geldim bende 😊 denebunu kutusundaki gevreği bende sevdim gerçekten ne yazıkki Aralık ayında üye olmama rağmen bir kutu şansıma geldi benimde 😃

    YanıtlaSil
  5. Perwoll ben Kullanıyorum Gayet memnunum :) Siz begendiniz mi ??? Kullandıktan sonra... Güzel paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. denebunu gerçekten yeni ürünler keşfetmek için çok güzel bir platform :) biz bloggerlara da takipçilerimizle paylaşmak için olanaklar sağlıyor :) bloğunuzu yeni keşfettim resimler çok şık nacizane önerim tema>özelleştir>genişlikleri ayarla kısmından yazılarınızı daha büyük bir alana yaymanız :) iyi bloglamalar! :)<3

    YanıtlaSil