20 Nisan 2017 Perşembe

PLATİNUM VUVU



Merhaba bugünkü yazım PLATİNUM VUVU markasıyla ilgili.

Öncelikle markayla ilgili biraz bilgi vereyim.Platinum vuvu, dünyanın 12 ülkesinde 22 adet patente sahip olan, platinum koloidi "sai" nin bol miktarda kullanılmasıyla üretilen, dünyada başka benzeri olmayan çok özel bir kozmetiktir.Özel teknoloji ile su molekülerini sımsıkı kuşatan koloid haline getirilen platin mikro parçacıkları, cildinizi nemlendirir ve elektrik potansiyelini düzenler. Aynı zamanda, cildinizi Ultraviole ışını, yaşlılık ve stresten oluşan oksidasyondan gün boyunca korur.
Platinum Vuvu'nun esas cilt güzelleştiren bileşeni, Platinum Kolloidi'dir.
Platinum Kolloidi : Evrenden gelen bir mineral olan platinin su moleküllerini kuşatan mikro parçacığa dönüştürülmesinden oluşan maddedir.309 tane atomdan eşit 20 taraflı şekli oluşturan vuvu platininin ışın ve ses dalgası yaydığı bilinmektedir.Başka bir önemli özelliği ise, sağlıklı cilt hücrelerine benzer şekilde -40 mv elektrik potansiyeline sahip olması dır. Platinum kolloidi’nin yağ ve kimyasal ilaçlardan bağımsız olarak gerçekleştirdiği hayret verici nemlendirici gücü.Yaş, cinsiyet ve cilt tipi seçmeden, hücre seviyesinde cildi koruyan, besleyen ve canlandıran gelecek nesil cilt bakımı Platinum vuvu kullandığınız andan itibaren sizi daha da güzelleştirecektir.


Gelelim Ürünlere

1.Premium Brilliant Temizleme yağı
2.Premium Brilliant Sabun
3.Premium Brilliant Losyon
4.Premium Brilliant Şampuan
.
.
1.Premium Brilliant Temizleme yağı:
Özel bitkilerden seçilen yüksek kaliteli yağ asidi ve zeytin skualenine platinum kolloidi'nin bolca katılmasından yapılan makyaj temizleyicisidir.
Makyajı kusursuz temizlemekle beraber cildinizi nemlendirerek koruyucu etki sağlayacaktır.


Kullanımı:
Önce, kuru avucunuza uygun miktarda sıkınız. Ardından, daire çizmiş gibi tüm yüzünüze yayınız ve makyajlar çıktığında hemen ılık su (30℃’den düşük) ya da normal su ile nazikçe ovalayarak yıkayınız. ( Kesinlikle pamuk kullanmayınız.) Daha etkileyici sonuç alabilmek için yüzünüz ıslakken premium brilliant sabun ile yıkamanızı tavsiye edilir.

Dikkat edilmesi gereken noktalar:

Kesinlikle kuru elle uygulayınız. Ayrıca, fazla güçlü ovalamamaya ve temizleme yağını yüzünüzde uzun süre bırakmamaya dikkat ediniz. Etki ve faydasında bireysel farklılık olabileceğinden dolayı, cildinize uymadığı takdirde kullanmayı durdurup, satıcı firmaya danışınız.

İçindekiler:

Etilheksil Palmitat, İzotridesil İzononanoat, Sorbeth-40 Tetraoleat, Skualen, Poligliseril-2 İsostearat, Platin, Portakal Kabuğu Yağı, Su, Tokoferol, Soya Yağı
Gelelim benim kullanımıma :)
Öncelikle ilk adımda bu ürün kullanılıyor.Ürün hafif bir yağ hissi veriyor.Ben makyajımı bu ürünle temizledim.Sonucunu da beğendim .Temizlemesi gayet iyi yanma hissi yapmamasıda güzel.Kokusuda hafif portakala kaçıyor :) Hem cildi temizlemesi Hem nemlendirmesi güzel.
.
.
2.Premium Brilliant Sabun:
Özel bitkilerden seçilen yüksek kaliteli yağ asidi ve çok fonksiyonlu nemlendirici madde Biolipidure'ye bol miktarda platinum kolloidi eklenerek yapılmıştır.Yoğun granül köpükleriyle kirleri yok ederek,sizi nemli,parlak ve pürüzsüz bir cilde kavuşturacaktır.Aroma, renklendirici ve koruyucu madde kullanılmamıştır.


Kullanımı:

Yüzünüzde makyaj varsa temizleme yağı ile makyajı temizledikten sonra kullanınız. Sabun iyice köpüklendikten sonra, tüm yüzünüze yayınız ve ardından, ılık su (30℃’den düşük) ya da normal su ile durulayınız.

Kullanımda dikkat edilmesi gereken noktalar:

Köpüğü uzun süre cildinizde bırakmamaya dikkat ediniz. Özellikle kuru ve hassas cildi olanlar, mümkün olduğunca erken durulamaya çalışınız. Yüzünüzü yıkadıktan sonra hemen premium brilliant losyon ve premium brilliant serumu ile cilt bakımı yapınız.
Etki ve faydasında bireysel farklılık olabileceğinden dolayı, cildinize uymadığı takdirde kullanmayı durdurup, satıcı firmayla danışınız.
İçindekiler:

Potasyom Sabun bazı, Su, Laurik Asit, Platin, Gliserin, Butilen Glikol, Sitrik Asit, Polifosforilkolin Glikol Akrilat Tokoferol, Polisorbat 80

Gelelim benim kullanımıma :)
Cildimi Temizleme yağı ile yıkadıktan sonra sabunu köpürterek yüzüme iyice yaydım.Cildim kuru ve uyarılardada belirtildiği gibi kuru ciltlerde çok fazla tutulmaması gerekliymiş.Fazla bekletmeden yıkadım.Derinlemesine temizlik sağladı.Cildimde kuru olduğu için biraz daha kuruma yaptı.Ama sivilceli ve yağlı ciltler için ideal bir ürün.Cilt temizliğinde sabun kullananlar var ise bu ürüne kesinlikle şans vermeli.Bu ürün bebek cilt temizliğindede kullanılıyor :)
.
.
3.Premium Brilliant Losyon:

Çok fonksiyonlu nemlendirici madde Biolipidure ile cilt düzenleyici madde platinum kolloidi'ne vitamin içerikli doğal kuşburnu yağı katılarak yapılmıştır.Aroma, renklendirici ve koruyucu madde kullanılmamıştır.


Kullanımı:

Yüzünüzü yıkadıktan sonra uygun miktarda avucunuza alınız ve ardından nazikçe bastırır şeklinde tüm yüzünüze sürünüz. Cildinizin derinliklerine kadar losyonun sindiğini hissediniz.

Kullanımda dikkat edilmesi gereken noktalar:

Vücudunuzun ihtiyacına göre bir kerelik kullanım miktarını ayarlayınız.
Etki ve faydasında bireysel farklılık olabileceğinden dolayı, cildinize uymadığı takdirde kullanmayı durdurup, satıcı firmaya danışınız.

İçindekiler:

Su, Metil Glüset-10, Gliserin, Pentilen Glikol, Butilen Glikol, Digliserin, Platin, Hidroksipropil Siklodekstrin, Sodyum Sitrat, Sitrik Asit, Kuşburnu Meyve Yağı


Gelelim benim kullanımıma :)
1. ve 2. adımı tamamladıktan sonra bu ürünü kullandım.Yüzüme küçük dokunuşlar yaparak yaydım.Sonrasında yıkadım.Cildim nemlendi ve durulandı.Yanma hissi olmadı.Rahatsızda etmiyor.Gül suyu en çok kullandıklarım arasında olunca İçinde hafif gül suyu olması beni cezbetti.Cilt nemlendirmede güzel bir ürün :)
.
.
4.Premium Brilliant Şampuan
Aynı anda humus özü ve platinum kolloidi içeren, şampuanlardan tamamıyla farklı temel içerikleriyle devrim niteliğinde saç bakım ve yapılandırma etkisine sahip, çok özel bir anti-aging şampuandır.
Platinum Vuvu Premium Brilliant şampuanının temel etken maddesinden biri olan 'Humus özü' okyanusa ait olgun toprağın elde edildikten sonra 1 yıl doğal bir şekilde mayalandırılıp,ayrıca 2 yıl daha bekletildikten sonra oluşan değerli bir özdür.
Tüm işlem sürecinde bileşenlerin değişime uğramaması için, çözücü olarak Japonya Aso Dağı'nın doğal suyu kullanılmış olup sabırla bekleyerek oluşturulmuş doğal ekstraksiyon sıvısı dır.Çok değerli iki etken madde, humus özü ve platinum kolloidinin aynı anda bol miktarda kullanılmasından üretilen saç bakım ve yapılandırma şampuanı-platinum vuvu, yaşlanma, stres, ultraviyole ışınları gibi etkenlere karşı saçınızı korur ve maksimum seviyede saçınızı yeniden yapılandırır. Sonuç olarak saçlarınızın daha canlı, doğal görünümlü ve mükemmel olması sağlanır. Tam da saç dökülmesi, saç seyrekliği ve kepeklenmelerden şikayeti olanlar için en doğru seçenektir.


Kullanımı:

Saçınızı yeterince ıslattıktan sonra, şampuandan uygun miktarda avucunuza alınız ve parmak ucu ile saç köklerine, saç derisine masaj yaparak uygulayınız. Sonra ılık su ile durulayınız. İkinci aşamada tekrardan uygun miktardaki şampuanı saçınıza yediriniz ve iyice köpürttükten sonra, 3-5 dakika arası köpük maskesi uygulayarak bekletiniz. (püf noktası)
Son olarak bol miktardaki ılık su ile saç ve kafa derinizi iyice durulayınız.

Kullanımda dikkat edilmesi gereken noktalar:
Yıkarken başınızı kaşımamaya, baş cildi ve saçınızı güçlü ovulamamaya dikkat ediniz.
Etki ve faydasında bireysel farklılık olabileceğinden dolayı, saç ve kafa derinize uymadığı takdirde kullanmayı durdurup, satıcı firmaya danışınız.

İçindekiler:
Su, Humus özü, Lauramidopropylbetaine, Lauroylaspartat Na, Cocamide DEA, Kokoirugurutamin acid TEA, Platin, Portakal Kabuğu Yağı, Polikuaterniyum-10, Etidronat asit, Na klorür, Fenoksietanol

Gelelim benim kullanımıma :)
Bu ürünü 3 günde bir az miktarda kullandım.mini boy olduğu için 3 yıkama gibi sonuç çıktı.Yıkama sonucunda saçda parlaklık hacimlilik gözle görülebilir durumda.Kokusu tamamen bitkisel ama hafiften portakal kokusuda geliyor.

Ürünlere Platinum vuvu internet sitesi veya instagram adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Platinum Vuvu ile olan yazım bu kadar :)
Okuduğunuz için Teşekkürler:)
Sevgiler..


24 yorum:

  1. Çok merak ettim ürünleri, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ilk defa duyduğum bir marka ve açıkcası çok merak ettim ... güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Takip için tesekkürler. Her iki blogumla da takipteyim.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmışsın özellikle sabunu merak ettim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Takibiniz için teşekkürler. Ben de sizi takip ettim.

    YanıtlaSil
  6. Bende blogunuzu takibe aldım sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil
  7. İadeyi ziyaret yapıyorum ☺️☺️☺️☺️ Takipteyim bende ☺️

    YanıtlaSil
  8. Oooo, çok etkili bir ürüne benziyor ve çok detaylı paylaşmışsın kızım. Şimdi bu işlerden sorumlu kızıma danışacağım. Kutlarım gerçekten, her şey hanımların güzel olması ve kendilerine güvenlerinin artması. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
  9. Platinum Kolloidi şaşırtıcı, özellikle de her yaş ve cilt farketmeden kullanılabilmesi ilgimi çekti. Cildi onaran bir yanıda olmalı.
    Bir uğrayayım dedim. :)

    YanıtlaSil
  10. ilk defa duydum markayı iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  11. Nə maraqlı ürünmüş bu. Tərkibini anlatarkən fizikanı xatırladım :) Demək ki, digər markalards fərqli və pzəl bir markadır. Çox gözəl, açıqlayıcı anlatmısınız. Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel böyle farklı bir markayla tanışmak, çok teşekkürler.
    Bu arada blogunuzu keşfedip geldim, kahve yanına beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. İade i ziyarete geldim çok teşekkürler
    Bende vuvu markasını incelemiştim ama bana göre bayağı fiyatlı ürünler

    YanıtlaSil
  14. iyi günlerde kullanın sayfama beklerim sevgiler
    www.lezzettramvayi.com

    YanıtlaSil
  15. İlk defa duydum markayı. Takipteyim

    YanıtlaSil
  16. Ben de ilk defa duydum.Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  17. Farklı bir ürünmüş iyi günlerde kullan takibe almak için takip butonuna giremedim bilgilendirdiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. İlk defa duyduğum bir marka😊

    YanıtlaSil
  19. nası güzel nası detaylı bir anlatım:) takipteyim bloğuma beklerim canım:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. Çok aktif değilsiniz galiba. Takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
  21. Moda ve güzellik sitelerine girdiğimde sanki yanlışlıkla bir eve girmiş gibi hissediyorum kendimi ilk anda. Belki de kıskanıyorumdur kim bilir; çünkü kendim de bilmiyorum. belki de imrenmektendir! neden erkeklere de bu kadar çok üretmiyorlar diye. işte böyle karışıkbir durumbenimkisi. :)
    Emeğinize sağlık ve kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  22. İlk kez duyduğum bir marka... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil